星期四, 5月 20, 2010

竹鶴 (nikka) 威士忌昔年 cm



飲完竹鶴21年 (nikka) 威士忌,看回這舊廣告,睇怕睇完又會想飲......

廣告中藝人名叫 石田ゆり子,八幾年是彼女年輕出道輕狂時代,做沖繩女郎、拍水著寫真,走性感但不露路線,又唱得,逐漸散發成熟氣質,成為演技派女優,神在個樣貌唔多老,曾在日本都算幾紅,現在依然有知名度。她有一妹,沒有記錯應該是 石田光,也是藝人,但人氣不及姊姊了。

日本人男女皆好酒,這種廣告拍攝法一定不會出現在香港,香港大多數女性飲酒之風怪異,不飲只「劈」,何來飲酒風情,有者稀矣。能跟 石田ゆり子 飲一場酒,真係夢追酒場外,加多一項夢追之酒腳,她配絕,另一位便可以算 加藤小雪 了 !

4 則留言:

CF 說...

委實想再飲一回竹鶴21...

(katana ) 草草一刀 說...

好的,尚存一些,足夠你品嚐,接近兩三人份。

CF 說...

先謝過, 我還是下次自己買了.以我酒量, 屠酒會後飲不出味道來呢....

Julian 說...

下次聚會,拎隻甜(唔係sauturnes果款呀...)白酒 / alsace 酒出黎作結好唔好?酒精度低,甜甜地都幾開心。