星期二, 4月 13, 2010

曾經如此飲威士忌的日子


曾幾何時,日本曾流行這【威蘇】。好飲嗎? 只是節省荷包......

反而多年後,日本威士忌亦打進世界,洋酒稅亦沒有了,這個飲法有點令人想起小姐在旁幫你幫你在冰桶夾冰混威蘇的日子,攪拌棒碰玻璃杯的聲音,實在令50後60後慣跑日本搵兩餐的男士們懷念.....

6 則留言:

CF 說...

三得利剛出了一支Premium Soda, 亦有連同山崎, 白州等作套裝出售. 所以Soda+Wisky一d都唔out呀.

(katana ) 草草一刀 說...

似係促銷手法之一種,因為這些威士忌根本on the rock 係唔掂的......

CF 說...

都唔係嘅, 掂唔掂要同價錢掛鉤.例如山崎12身價只係3百多, 好難要求太高.

Julian 說...

昨夜在家獨酌飲了半支〆張鶴本釀造,醇厚沉穩,米香濃厚,辛口,好味道!

(katana ) 草草一刀 說...

吓,甘都得,家中獨酌,還要飲〆張鶴本釀造,何其孤高,我服!!
留返支品酒會啦,〆張鶴本釀造不易見,此酒宜上店伴白身魚刺身的.....

Julian 說...

就是配了白身魚刺身,鹿兒島出品,帶少許煙燻味道的。
還剩兩支,可以放心,哈哈~