星期六, 5月 12, 2012

公園席地飲酒奇想

看到南韓劇男女主角在公園席地飲酒,日本人亦好賞花在公園郊外席地飲酒,但香港只見印尼和菲傭姐姐假日席地聯誼食東西,言則香港人慣席地郊外飲酒嗎?突發奇想,「屠酒會」往公園飲會唔會又俾人趕呢,那兩個人公園席地對飲又會不會有女生陪你癲呢,其中香港這個城市,單在飲酒文化上已經大有深思空間。好多野似乎被成俗扭曲了當正常,其實一點都不正常。

3 則留言:

陸薰 說...

我想,俾實q趕/監視既機會相當高(假設維園/九園),因為認為飲酒和鬧事或夾band一定係飛仔既=號,係呢個都市都大大有人在。

至於席地對飲,試過在防波堤上面飲過,一來閒人比較少,二來看著海,浪聲加海風,絕妙也。

(p.s 公園飲,可能會有不少飲醉血的蚊子亂飛也不定.....)

(katana ) 草草一刀 說...

講起蚊我就痕

Julian 說...

試過在海邊同海皮公園,都唔錯,夏天就免了,又熱又多蚊...